dimarts, 1 d’agost del 2017

Algunes fotos més de Guatemala

Quan vaig estar a Guatemala -sembla que faci mesos-, vaig portar la càmera de fotos.  La reflex. De fet, aquest era un dels motius del viatge, la possibilitat de fer fotos especials. Ara bé, la por a cridar massa l'atenció i més en un país on la seva fama d'insegur és gran, va fer que no la fes servir massa i sovint feia les fotos de pressa. He de dir però, que en tot moment vaig sentir-me segur, possiblement perquè intentava passar, dintre del que es pot, desapercebut i és clar, només treia la càmera de tant en tant i a vegades, imatges que tinc gravades a la ment, per belles, restaran allà. Al meu cap. Fesomies d'infants rient, gent als mercats, persones xerrant, menjant, passejant... Algunes en vaig fer amb el mòbil, però menys de les que voldria, perquè Guatemala és un país per ser retratat. Bell, ple de contrastos, de color, de llum, d'emocions en la mirada...
Tot i això, a la que tenia l'oportunitat, la treia i feia fotos.










En aquest enllaç trobareu les fotos que vaig fer.