dissabte, 18 de març del 2023

A la Mola ( 1.104 m. )

Avui era un dia que es presentava tapat als Pirineus i per això, hem acabat fent una sortida de proximitat. Hem anat a la Mola.

Hem deixat el cotxe a Can Robert ( 690 m.) i d'allà ens hem dirigit cap a la Miranda dels Cavalls, passant per la Necròpolis de Can Robert. Tot i això avui ens hem desviat un xic, passant per un bosc perdedor d'alzines ben ombrívol i hem acabat anant a parar a la balma de Smoc. Segurament, si haguéssim portat ni que fos un cordino, ens haguéssim enfilat per la canal, però sense punts on assegurar-nos, hem preferit tornar a la Miranda dels Cavalls i acabar de pujar per allà.

Hem anat al capdamunt de les agulles per mirar les vistes, ja que és una bona atalaia i després hem anat fins a la Roca del Salt dels Cavalls. Tot seguit hem acabat de pujar fins a la Mola ( 1.104 m. ). Allà al Salt, hem vist els primers almesquins de la temporada.

Després de prendre quelcom, hem baixat cap a Can Pobla directe, per una canal que ens hi ha portat de dret.

Tot seguit hem agafat la pista direcció Can Robert però de seguida l'hem deixat per prendre la canal de les bruixes. En aquesta canal es troba l'avenc del Terròs. Un avenc poc profund que es troba a l'inici d'aquest corriol.

Vist l'avenc, hem acabat de baixar fins a Matadepera, que entre mansions indecents, hem acabat d'arribar al cotxe.