dimarts, 24 de març del 2015

Calders - Montserrat 2015

Un any més es va fer la ja clàssica Calders- Montserrat. No és cap prova, ni tan sols una cursa, senzillament és una sortida que s'organitza des de la penya ciclista de Calders i que està oberta a tots aquells que vulguin. L'objectiu principal, mantenir el bon clima que hi ha. De fet, en aquesta sortida hi participen molts dels que cada diumenge surten a pedalar i alguns que no. Després, de tornada a Calders, es fa una calçotada. Aquest diumenge, per pedalar, una catorzena. Per la calçotada, entre familiars i algun que no va poder venir a pedalar però que es va afegir a la calçotada, més de quaranta.
De fet és una de les sortides que procuro no perdre'm. Cada diumenge tots surten. A les vuit a la plaça es diu i des d'allà, després a voltar. No importa si hi vas sovint o només puntualment. Si diumenge ets a la plaça, ets benvingut. Però és clar, com que els nens són petits, se'm fa difícil poder-hi anar cada diumenge i per tant, hi vaig quan puc però sempre m'hi sento a gust.
Aquest diumenge vaig sortir des de Viladordis, on normalment deixem alguns cotxes per fer la tornada més curta. Feia massa dies que no pedalava i la veritat és que a més de trobar-me bé pedalant, em vaig trobar molt bé amb la companyia.
La majoria van sortir de Calders i ens trobàrem a Viladordis per fer la pujada plegats a Montserrat. És un plaer poder gaudir d'aquestes escapades amb aquesta colla, malgrat el dia rúfol que amenaçava pluja, però que finalment ens va respectar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quina pena que una revista catalana es digui "Magazine"...