Ja de bon matí, abans de les vuit, la caminada començava a les nou, hi havia força moviment a la plaça. Un degoteig constant que al final s'ha concretat en 170 persones. Gent que ha fet la caminada malgrat el vent i ha gaudit d'un dia lluminós i fresc, idoni per a caminar, sobretot tenint en compte que el sol acompanyava durant tot el recorregut. També és cert que el recorregut passava per la banda solella de Calders.
La sensació és que aquesta ha agradat força. El recorregut feia setmanes que el preparàvem, algun tram fins i tot, l'hem netejat amb einam i al final la volta ha quedat rodona, valgui la redundància. Res doncs, que la millor compensació de la feina que porta organitzar un d'aquests actes és, d'una banda veure la solidaritat que desperta entre entitats ( Calders bike ens ha cedit material que els sobrava de la senglanada ) i persones del poble i de l'altra la satisfacció de la gent el dia de la caminada.
1 comentari:
L'enhorabona per l'èxit tingut malgrat la ventada. Un bon treball del Centre Excursionista de Calders que, tot i la feinada que comporta,a veure si us fa engrescar a fer més activitats com aquesta.
Publica un comentari a l'entrada