dimecres, 25 de juliol de 2012

Ai, Caixa Penedès

Primer Caixa Penedès em va enviar una carta dient-me que havia finalitzat amb èxit la integració dins del grup BMN ( Banc Mare Nostrum ) en el que compartiria viatge amb Caja Murcia, Caja Granada i Sa Nostra. És igual que la triés perquè era catalana. Més endavant, per tal de donar-me un millor servei, m'enunciaren que la sucursal que hi havia a Artés, a tocar de casa, es tancaria. Per donar-me millor servei, repeteixo i que a partir d'aleshores m'atendrien gustosament i efectiva a una altra sucursal. A més a més, per tal de que encara ho fessin millor, no m'atendrien a la sucursal que tenen a Sant Fruitós, que és a prop o a qualsevol de les que tenen als afores de Manresa, no. M'atendrien en una de les del casc urbà de Manresa. Ben bé al rovell, més o menys. Sí senyor. Això és un bon servei. I mira que jo, tot i empipar-me fa temps una mica pels sous astronòmics de directius de l'entitat, d'altra banda estafadors com la majoria dels banquers, vaig pensar que també era perquè em donaven bon servei i se'l cobraven, per això mai els vaig repudiar. Ves! Em semblava que era una entitat de la terra i de fiar, malgrat alguna cosa que feia ferum. Però quina entitat no put una mica avui en dia i potser aquesta pudia menys. Ara, avui, després de rumiar-hi, he pensat també ser com ells, ser un bon client. Ser un dels seus millors clients i per això, si a partir d'ara em busquen, em podran trobar en una altra entitat. Per millorar el servei. A partir d'ara seré un dels seus millors clients i si mai la nova entitat fa jocs estranys o més ben dit quan els faci, perquè els farà, doncs res, a canviar de nou que mai ens hem promès amor etern.  

2 comentaris:

Tinet ha dit...

Espero que el teu patriotisme no et porti a Catalunya Caixa. A banda que aviat passarà a mans d´un banc espanyol, el servei és patètic, sobretot després de la fusió. Jo tenia Caixa Manresa i no en tenia cap queixa.

Sergi ha dit...

No, no. Catalunya caixa nomes te de bo el nom...