dilluns, 30 de juliol del 2018

A Phuket


Aquest matí m'he llevat d'hora. Avui prenia l'avió cap a Phuket i havia d'imprimir la tarja d'embarcament. Teòricament me l'havien d'haver enviat amb 24 hores d'antelació, vaig comprar el bitllet fa un parell de dies, però m'ha arribat unes tres hores abans. Tot i això he tingut temps de buscar un lloc on m'ho imprimissin i arribar al vol. Un vol intern de dues hores. Per cert, és el primer cop que veig en un avió com passen llista per donar el menjar. Jo no en tenia. Coses del preu.
Al migdia he arribat a l'illa, sota un vent fort i pluja. He agafat un bus de línia i amb tres quarts d'hora he arribat a la casa d'hostes.



La porta una dona gran força simpàtica, ben xerraire i d'aquelles que deu creure que domina l'idioma però lluny està. Entre paraules en anglès, tailandès i signes ens hem anat entenent. Veient com plovia m'ha convidat a dinar. Uns fideus ben bons.
Després he sortit a passejar, sense rumb fix, segons veia. He acabat anant a parar a uns carrers que, pel que fos, m'ha semblat millor recular i prendre un altre camí. No per res, intuicions d'un, tot i que voltant pel país et sents molt segur.
Quan ha parat de ploure, feia un aire fresc i una temperatura agradable, per sota dels trenta, ideal per a voltar. Passejant he arribat a la badia on desenes de persones anaven cercant cloïsses aprofitant la marea baixa. Lluny es veia un vaixell ancorat.



Tornant he vist, com arreu, que moltes cases, locals i botigues tenen una mena d'altar on fan ofrenes. De bon matí solen posar-hi encens, sent una altra olor a afegir a la col.lecció quan voltes.

Per veure més fotos, cliqueu aquí