dimarts, 26 de setembre del 2017

Els aniversaris

A l'escola, quan algú fa anys, sempre fem quelcom. Lluny queden aquelles èpoques en que es celebrava amb quelcom per menjar. Amb el temps, hem anat donant més valor als rituals, al reconeixement, a viure el dia de manera especial, que no pas a un dia on tothom espera quelcom per menjar.


Ara ho celebrem d'una manera especial. Els anys signifiquen el pas del temps i per tal de representar aquest pas, l'infant, al voltant d'un llum, que representa el sol, sostenint un globus terraqüi, volta tants cops com anys té. De fons posem alguna música agradable, tranquil.la.
Avui, era el meu aniversari i normalment refuso fer segons quines coses, sobretot perquè penso que els protagonistes han de ser els infants. Ara bé, he accedit al ritual perquè també és cert que quan un adult fa allò que els infants també fan, aquests se n'alegren i li donen encara més valor. Quan avui feia jo les voltes, no totes, hem fet una retallada per tal que no durés tant, veia la cara dels infants i era el regal. Molts mirant-me amb una tendresa i un amor fantàstics i sobretot els meus dos fills, que veient-me fer les voltes, em miraven emocionats i de retruc m'he emocionat.
Ha estat el millor moment del dia. Ha estat el meu regal i m'ha agradat. M'ha agradat molt, més que qualsevol altra cosa que em poguessin haver donat.
Gràcies família de l'escola.

2 comentaris:

Toni ha dit...

Moltes felicitats Sergi!!
Salut

Sergi ha dit...

Moltes gràcies Toni!